Thursday, July 7, 2011

Abu..please come back

Hello Readers..

seari dua ney aku cm sedey sket la..hmm..my cat hilang..semalam dia keluar umah..then teros tak balik-balik..selalunya kalau dia keluar mesti balik tp sampai sekarang tak ada...aku ney macam terbunyi-bunyi jewk loceng dekat tali leher dia tue..selalunya kalau dia bergerak, mesti loceng tue berbunyi...OMG!! terlalu rindukan ABU..

he's cute rite?
memula dulu mama yang bawak balik abu kat rumah..masa tue dia kecik lagi..kat rumah, aku selalu lak tue usap-usap dia.kadang sampai tidur sama-sama..n abu ney memang manja.suka gesel-gesel badan dekat orang..lagi satu abu ney memang pandai..kalau panggil dia mesti dia datang..yang selalu mandikan abu, aku la...memula dulu memang dia bising sikit..tapi da lama dia owkay da..hehe..so kebersihan dia memang dijaga la k..no kutu-kutu..hehe..one more thing, kalau aku balik malam-malam mesti dia tunggu depan pintu..so bukak-bukak pintu da nampak beliaw...

memang selalu pemalas
gaya tidur memang super extreme..
now he's gone...tadi bangun jewk tidur aku terus cari abu..kot-kot dia ada balik..tapi tak ada..puas dah cari.tak jumpa jugak..ney mesti kes ada orang da kidnap abu ney..hmmmm..i will not imagine abu kne langgar n mati k!! nope!! never happen..



hmmmm.....abu, balik cepat..semua orang tengah tunggu abu..smartheart pown banyak lagi dalam bekas ney..sape nak habiskan..balik cepat k..miss u (T__T)

No comments: